Kalitate politika
CIFP PLAIAUNDI LHII bere estrategian sartu du prozesukako kudeaketa-sistema baten bidez lan egitea, zuzendaritza-taldeak eta erakunde osoak ikastetxean etengabeko hobekuntza eta lan ona bultzatuz, eskualdeko eta ingurune hurbileneko herritarrei zerbitzurik onena eta prestakuntzarik onena eskaintzeko. Gure ildo estrategikoak pertsonak, kanpo-harremanak, berrikuntza eta metodologia berriak dira, eta aplikagarriak diren lege-baldintzak betetzeko konpromisoa hartzen du. Kudeaketa-sistemak behar bezala funtziona dezan, PLAIAUNDI LHIIk UNE-EN ISO 9001:2015 arauan oinarritutako kalitatea kudeatzeko sistema hartzen du erreferentzia-eredutzat.
Zehazki, gure erakundea honako jarraibide hauekin identifikatzen da:
- Prozesukako kudeaketa, planifikazioaren, dagokion garapenaren eta prozesuen berrikuspenaren eta hobekuntzaren bidez.
- Gure prozesuak eta proiektuak erakundeen misioarekin, ikuspegiarekin eta estrategiekin lerrokatzea, balioen formulazioan jasotzen diren jokabideen arabera jokatzen saiatuz.
- Ebidentziaren kulturan, datuetan oinarritutako kudeaketan eta talde-lanaren diziplinan oinarritutako lan-metodologiak ezartzea.
- Ikasleei, ikastetxeko langileei eta interes-taldeei balioa ematea, haien ahotsa entzunez eta haien itxaropenak asetuz.
Jarraibide horiek honako prozesu eta proiektu hauen bidez hedatzen dira:
- UNE-EN ISO 9001:2015 arauaren araberako kalitate-sistema ezartzea eta garatzea
- Kalitate-sistemaren barne- eta kanpo-auditoriak.
- SGP berrikustea eta prozesuak aldian behin eguneratzea.
- SGP berrikustea eta prozesuak aldian behin eguneratzea.
Zentroaren helburuak adierazleen bidez kuantifikatu eta neurtu ahal izango dira, eta helburu horiek guztiak kalitate-helburuak dira, eta horien betetze-maila aldizka ebaluatuko da.
Urteko planetan finkatuko dira helburu horiek, eta dagokien betetze-maila.
Kalitatearekiko konpromisoak erakunde osoari eragiten dio, eta, beraz, zentroa osatzen duten pertsona guztiek beren gain hartu dute sistemaren eraginkortasuna etengabe hobetzeko eta interes-taldeen baldintzak nahiz aplikatzekoak diren legezko eta arauzko baldintzak betetzeko ardura. Horretarako, ikastetxeko zuzendaritzak bere eginkizunak betetzeko behar duen prestakuntza-maila lortzeko bitartekoak jarriko ditu.
Gure gizartearen beharrak eta itxaropenak berme osoz asetzeko, ezinbestekoa da kalitate-sistema eraginkorra izatea, etengabeko hobekuntzan oinarritua eta lege-eskakizun guztiak betez. Horretarako, gure funtzionamendua UNE-EN-ISO 9001-2015 erreferentziako kudeaketa-ereduan oinarritzen dugu.